پشتیبانی۲۴ ساعته:

26373359

-۰۲۱

برای حمل پیانو با ما در تماس باشید

حمل و جابجایی پیانو

پیانو یکی از ابزارآلات موسیقی جهانی است. این دستگاه موسیقی بسیار پرطرفدار بوده و از قیمت بالایی برخوردار است. بدون شک برای همه ما پیش آمده که بخواهیم محل زندگی خود یا دکوراسیون منزل خود را تغییر دهیم، اما برخی وسایل خانه بشدت نسبت به جابجایی حساس بوده و جابجا کردن آن‌ها کار هرکسی نیست، مانند پیانو!

چه پیانو دست دوم بخرید و چه پیانو آکبند، جهت جابجایی و حمل پیانو نیاز به کمک خواهید داشت. بنابراین لازم است در تغییر مکان این وسیله حساس خود را کنار کشیده و حمل پیانو را به افراد متخصص بسپاریم. 

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات حمل و جابجایی پیانو با ما تماس حاصل فرمایید: ۰۹۱۲۵۰۳۵۱۹۰

حمل و جابجایی پیانو

حمل پیانو با فروشگاه پیانو فروش

سوالی که پس از خواندن بخش‌های قبلی در ذهن خواننده ایجاد می‌شود این است که خب، حالا چطور به متخصصین حمل‌ونقل پیانو دسترسی پیدا کنیم؟ فروشگاه اینترنتی پیانو فروش یکی از فروشگاه‌های تخصصی و فوق‌العاده‌ مجهز با انواع آپشن‌ها در این زمینه آماده کمک به شماست. پیانوهای دیجیتال و آکوستیک موجود در این فروشگاه از برندهای معتبر است و شما می‌توانید تنها با مشاهده قیمت و انتخاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام به خرید کنید. از امتیازات بارز این فروشگاه اینترنتی، ارائه خدمات پس از فروش است. یعنی شما برای نصب و تنظیم پیانو خود نیاز به افراد دیگری ندارید؛ زیرا افراد متخصص و آموزش دیده ماهر بصورت رایگان به شما ارائه خدمات می‌کنند.

از دیگر ویژگی های این مجموعه، امکان حمل‌ونقل توسط افراد متخصص است. یعنی شما می‌توانید به راحتی و فقط از طریق تماس و انجام کارهای لازم، به متخصصین حمل‌ونقل در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید.

تفاوت‌هایی وجود دارد بین کسی که آموزش دیده و کسی که هیچ آشنایی با جابجایی پیانو ندارد.

افراد متخصص در این زمینه به نکاتی توجه می‌کنند که بسیار ریز و کاربردی است و پیانو را در برابر عوامل خطر آفرین حفظ می‌کند، در ادامه به شرح هریک خواهیم پرداخت.

✅ جهت بهره مندی از خدمات تعمیر پیانو با ما تماس بگیرید.

حمل‌ و جابجایی صحیح پیانو

جابجایی صحیح پیانو شامل روش‌هایی است که هیچ کدام از پیامدهای حمل و نقل اشتباه را نخواهد دید. افرادی که برای حمل‌ونقل پیانو اعزام می‌شوند باید به نکاتی توجه کنند که در روند آن هیچ مشکلی برای پیانو ایجاد نشود.

  1. اولین گامی که یک متخصص جابجایی پیانو انجام می‌دهد، یادداشت کردن ابعاد آن است. با اینکار اطمینان پیدا می‌کنند که آیا پیانو از درب خانه یا ساختمان یا راه پله می‌تواند خارج شود یا خیر. اگر جواب منفی باشد لازم است از راه‌حل‌های متفاوت کمک بگیرند تا پیانو را از خانه خارج کنند. بنابراین اولین گام یک متخصص جابجایی پیانو، یادداشت کردن ابعاد آن است.

یکی از مزیت‌های سپردن اینکار به افراد ماهر این است که آن‌ها به خوبی با ابعاد انواع پیانوهای موجود در بازار آشنا هستند، بنابراین نیازی به حساسیت بالا در اندازه‌گیری ابعاد ندارند. افرادی که چندین سال مشغول به اینکار بوده‌اند می‌توانند با نگاه کردن به پیانو ابعاد آن را تخمین بزنند. مثلا پیانوهای قدیمی ارتفاع ۱۵۰ سانتی متری را دارا هستند اما پیانو‌های امروزی دارای ارتفاع ۱۱۰الی۱۳۳ سانتی‌متر هستند.

  1. دومین گامی که یک متخصص حمل پیانو انجام می‌دهد، بستن سرپوش ردیف کلاویه‌ها است. اینکار یک عمل حفاظتی در برابر ایجاد خط و خش و ضربه و سایر آسیب‌ها است.
  2. پس از مراحل گفته شده پیانو را بسته‌بندی می‌کنند. بسته‌بندی مناسب از روش‌های اساسی حفظ پیانو است. اینکار به وسیله استفاده از پلاستیک‌های ضد ضربه انجام می‌شود. در حالیکه معمولا اگر افراد خودشان اقدام به حمل و جابجایی پیانو کنند از پارچه و طناب کمک می‌گیرند که پیش‌تر به خطرات این روش اشاره کردیم. بنابراین با استفاده از بسته‌بندی مناسب توسط پلاستیک و پوشال‌های کاغذی، از آسیب‌های اساسی پیانو پیشگیری می‌کنند.
  3. معمولا برای بلند کردن و حمل پیانو از یک گردونه متحرک استفاده می‌کنند. زیرا وزن بشدت بالای پیانو باعث می‌شود که جابجایی سخت صورت پذیرد، با اینکار جابجا کردن آن آسان می‌شود. البته لازم به ذکر است که با بهره‌گیری از این روش باید حساسیت بالایی به خرج داد زیرا گردونه متحرک است و وزن پیانو نیز بسیار بالا است.
  4. پس از حمل با احتیاط، پیانو را بارگیری می‌کنند که در این مرحله لازم است چرخ‌های پیانو را قفل کنند.
  5. برای حمل پیانو از ماشین‌های حمل و نقل مخصوص یا کامیون و وانت‌بارهای مختص اینکار بهره می‌گیرند.

موارد گفته شده، مراحل حمل و جابجایی صحیح پیانو است. با استفاده از این مراحل که توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می‌شود، می‌توانید یک جابجایی امن را با خیال راحت تجربه کنید و ترسی از ایجاد خط و خراش بر روی پیانو خود را نداشته باشید.

✅ جدید ترین خدمت پیانوفروش به مشتریانش: کارشناسی پیانو

مزایای بهره‌گیری از افراد متخصص حمل پیانو

تا اینجا هرچه گفتیم بطور غیر مستقیم مزایای بهره‌گیری از روش‌های صحیح جابجایی پیانو را بازگو می‌کرد. زیرا اگر شما روش‌های حمل اشتباه پیانو را متوجه شده باشید به راحتی می‌توانید مزایای حمل و نقل صحیح را حدس بزنید. مزایای بهره‌گیری از این افراد کم نیست و در این مسیر هرچقدر هزینه کنید، ارزش آن را دارد. زیرا قیمت پیانو و قطعات آن بشدت بالا است، همچنین هزینه‌های تنظیم آن توسط افراد وارد، نیز کم نیست.

از مزایای اینکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جلوگیری از ایجاد خط و خراش بر روی پیانو
  2. بهره‌گیری از افراد ماهر
  3. بهره‌گیری از افراد قوی هیکل
  4. استفاده از ماشین‌های مخصوص برای حمل
  5. جلوگیری از ناتنظیمی پیانو
  6. جلوگیری از اتلاف وقت
  7. جابجایی امن به دور از ترس و استرس
  8. پیشگیری از خستگی و بی نتیجه بودن
  9. جلوگیری از پشیمانی

در ادامه هر یک از این مزایا را به طور کامل و موشکافانه بررسی خواهیم کرد.

  • جلوگیری از ایجاد خط و خراش بر روی پیانو

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، با استفاده از تکنسین‌های متخصص در این زمینه، خللی در روند کار پیش نمی‌آید که در نتیجه این عمل، آسیبی به پیانو شما وارد نمی‌شود.

  • بهره‌گیری از افراد ماهر

مانند تمام کارهای دیگر، انجام امور توسط افراد ماهر با افراد مبتدی و نابلد بسیار با یکدیگر توفیر دارد. عیان است که افراد ماهر کارها را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند و جابجایی پیانو نیز توسط این افراد مستثنی نیست.

  • بهره گیری از افراد قوی هیکل

معمولا افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، همگی دارای قدرت بدنی بالا هستند. زیرا در اینصورت است که می‌توانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. این افراد معمولا ورزش‌های سخت انجام می‌دهند تا بدنی قوی و ورزیده داشته باشند که این یک امتیاز بزرگ برای شرکت‌‌های حمل و نقل است.

  • استفاده از ماشین‌های مخصوص

از مزایای بهرمندی از شرکت‌های حمل و جابجایی پیانو، داشتن ماشین‌های مخصوص است. ماشین‌های بزرگ امکان جابجایی آسان و سریع و به دور از ایجاد آسیب را به افراد می‌دهند.

  • جلوگیری از ناتنظیمی پیانو

با حمل و نقل صحیح و با استفاده از افراد ماهر و متخصص، آسیبی به پیانو وارد نمی‌شود که در نتیجه ناتنظیمی در روند کار آن پیش نمی‌آید.

  • جلوگیری از اتلاف وقت

وقتی کاری توسط فردی آموزش دیده و دارای مهارت انجام می‌شود بسیار سریع صورت می‌گیرد، اما همان کار اگر توسط فردی ناشی و بدون تجربه انجام شود، ممکن است ساعت‌ها زمان ببرد. در مورد حمل پیانو نیز این مورد صدق می‌کند. شما با استفاده از افراد ماهر در این حوزه، می‌توانید در مدت زمان کم‌تری پیانو خود را جابجا کنید.

  • جابجایی امن و به دور ازترس و استرس

وقتی کاری به فردی با تجربه سپرده می‌شود، در نتیجه کار ترس و استرس معنایی ندارد‌. وقتی شما می‌دانید که فردی که مشغول به جابجایی پیانو است، سالها در این حوزه فعالیت کرده و اطلاعات بالایی دارد، ناخودآگاه ترس و استرس در وجود شما از بین می‌رود. زیرا مطمئن هستید که نتیجه کار عالی خواهد بود.

  • پیشگیری از خستگی و بی نتیجه بودن

وقتی شما کاری که از آن هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید را انجام می‌دهید، قطعا نتیجه خوبی نخواهید دید. درباره جابجایی پیانو نیز این مورد صدق می‌کند. وقتی شما اقدام به جابجایی پیانو می‌کنید در صورتی که هیچ اطلاعی از نحوه انجام آن ندارید چطور می‌توانید بدون خستگی و ترس و استرس، نتیجه خوبی ببینید؟

بنابراین اگر اینکار را به افرادی بسپارید که کار هرروزه آن است و تجربه و اطلاعات زیادی نیز دارد، به طبع از خستگی خود و بی نتیجه بودن کار خود پیشگیری کرده‌اید.

  • جلوگیری از پشیمانی

پشیمانی یکی از بدترین حس‌های دنیاست. معمولا اگر از بین راه‌های موجود برای انجام هرکاری، مسیری را انتخاب کنید و سپس در انتهای مسیر متوجه شوید که راه درستی را در پیش نگرفتید، احساس پشیمانی کل وجود شما را فرا خواهد گرفت. در این هنگام هیچ کاری از دست شما ساخته نیست. پس لازم است قبل از انجام کار، مسیر درست را با استدلال پیش‌بینی کنید تا دچار این حس خورنده نشوید. مسیر درست در حمل پیانو نیز سپردن آن به افراد متخصص در این زمینه است.

مزایای گفته تنها بخشی از تمام مزایای استفاده از افراد ماهر در جابجایی لوازم ارزشمند است. کسانی که حمل پیانو خود را خود انجام داده‌اند سرشار از تجربه و پشیمانی بوده و کسانی که کار خود را به افراد متخصص سپرده‌اند نیز سرشار از حس خرسندی هستند. بنابراین برای اینکه مطمئن شوید این دو عمل با یکدیگر چه تفاوت چشمگیری دارند می‌توانید با کسی که از این روش بهره گرفته است، صحبت کنید.

حمل و جابجایی اشتباه پیانو و پیامدهای ناگوار آن

 همانطور که گفتیم پیانو جزء وسایل حساس خانه است و جابجایی آن نیز به حساسیت بالایی نیاز دارد. شاید فکر کنید جابجایی آن هیچ تفاوتی با جابجایی وسایل بزرگ مانند یخچال ندارد، اما باید چند نکته را درباره این موضوع گفت‌. اول اینکه پیانو همانند یخچال دربی ندارد که با بستن آن همه قطعات حفظ شوند. پس اگر جابجایی آن بصورت صحیح انجام نشود پیامدهای هزینه‌بری چون آسیب به بدنه، ترک برداشتن، شل شدن پین‌های کوک یا ایجاد خراش اتفاق خواهد افتاد.

جدای از این بحث‌ها برخی معتقدند هزینه جابجایی پیانو زیاد بوده و ارزش ندارد برای جابجایی آن هزینه جداگانه‌ای صرف کرد. باید بگوییم اگر شما فردی هستید که با هزینه ناچیز جابجایی پیانو مشکل دارید، پس چطور می‌توانید از پس هزینه‌های خرابی و مشکل ایجاد شده حین جابجایی آن برآیید؟ اینجاست که یک عمل علمی نیاز شماست. بنابراین باید روشی را انجام دهید که از امنیت آن مطمئن باشید تا منجر به افزایش طول عمر پیانو خود شوید.

از حمل و نقل‌های اشتباه در این خصوص می‌توان به استفاده از پارچه یا طناب‌های ساده اشاره کرد. این روش نه تنها از پیانو شما محافظت به عمل نمی‌آورد، بلکه هر لحظه ممکن است طناب یا پارچه از دست حمل کننده رها شود و پیانو آسیب ببیند. علاوه بر آن ممکن است به دلیل وزن بالای پیانو طناب یا پارچه پاره شود که بدتر است. در مواردی شنیده‌ایم که با استفاده از این روش پیانو به علت وزن سنگین و عدم تعادل، با دیوار و نرده‌ها برخورد کرده که منجر به ایجاد خط و خش در سطح آن شده است.

یکی دیگر از پیامدهای حمل و نقل اشتباه، خارج شدن پیانو از کوک و رگلاژ است. همه کسانی که پیانو دارند می‌دانند که اگر پیانو از کوک و رگلاژ خارج شود باید توسط متخصص وارد در این حوزه، تنظیم گردد که این تنظیم شدن نیاز به هزینه بالایی دارد. پس عقل حکم می‌کند که از جابجایی های اشتباه در این زمینه جلوگیری به عمل آورید که بعداً دچار پشیمانی نشوید.

هزینه حمل و جابجایی پیانو

مانند تمام امور دیگر بحث هزینه حمل و جابجایی پیانو نیز قابل تخمین دقیق نیست؛ زیرا عواملی در هزینه نهایی آن موثر هستند. بعنوان مثال اینکه مسافت جابجایی شما چقدر است، قطعا در تعیین هزینه دست دارد. به طبع هزینه جابجایی ده کیلومتر با مسافت بین دو شهر برابر نیست. همچنین اگر خانه شما آپارتمانی باشد، جابجایی آن به طبقه همکف و از آن‌جا به مکان دیگر خیلی سخت صورت می‌گیرد، نسبت به خانه‌ای که در طبقه همکف بوده و مقصد نیز طبقه همکف است و عوامل مختلف دیگر که هرکدام باعث اضافه یا کمتر شدن هزینه‌ها می‌شوند.

 نکته مهمی که در این مورد قابل ذکر است این بوده که شما هرچقدر بابت جابجایی پیانو، هزینه کنید ارزش دارد، زیرا اگر ذره‌ای آسیب به بدنه پیانو وارد شود برابر با ده بار هزینه حمل پیانو است. پس لازم است قبل از هر اقدامی کمی فکر و تامل کنید تا یک نتیجه عالی را مشاهده کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من